Cari duit online?

>> 16.12.08

Hi rakan-rakan,

Saya ni kononnya bercadang nak explore dunia maya internet, manalah tau terjumpa pula duit kan. Apa pandangan anda tentang tanggapan saya dalam hal duit maya tu? Apakah benar kita dapat mencari duit melalui internet? Mungkin anda sudah mendengar kisah-kisah beberapa orang yang berjaya menambah pendapatan mereka melalui dunia maya ini. Hm... bagaimana mereka melakukannya ya? Saya telah membaca beberapa buah buku berkaitan dengan hal ini seperti Rahsia Blogger, Rahsia Buat Duit Dengan Internet, Rahsia Jutawan Internet Terbongkar dan beberapa lagi yang lain. Buku terkini yang saya baca ialah Secrets Of Internet Millionaires tulisan Stuart Tan. Setelah membaca buku-buku ini, saya nampak logiknya kenapa kita boleh mendapatkan duit dari internet ini tetapi sebenarnya bukan perkara yang mudah untuk berjaya.

Teknik-teknik yang diceritakan dalam buku-buku ini memang baik dan selamat, namun saya juga telah menemukan beberapa kaedah yang agak ekstrim dari sumber yang lain. Kadang-kadang saya mempersoal betul ker tidak. Nanti lah saya cuba. Mungkin anda ada pengalaman yang lebih hebat lagi, dan anda tentu saja anda dialu-alukan untuk post pendapat anda di blog ini. Ok, cukuplah dulu, sampai jumpa lagi.

0 comments:

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP